Alsacalpita - Accesibilidade e necesidades especiais
Accesibilidade e
necesidades especiais
Nos servizos metropolitanos de Leste da
comarca da Coruña traballamos para garantir o acceso ao servizo de
transporte a todas as persoas, independentemente da súa idade ou
capacidade de desprazamento. O noso obxectivo é que poidan gozar dos
nosos servizos nas mesmas condicións de seguridade, igualdade e
comodidade, coa maior autonomía posible.
Para calquera dúbida ou
suxestión sobre os nosos servizos adaptados para viaxeiros con
discapacidade, póñase en contacto connosco a través do noso número de
teléfono 981 061 500.
É accesible toda nostra flota de cos seguintes elementos:
- Prazas especiais para persoas con mobilidade reducida en cadeiras de rodas ou patinetes. Os nosos autobuses teñen de 1 a 8 prazas, dependendo do modelo.
- Asentos preferentes para persoas con mobilidade reducida, anciáns con problemas de mobilidade, mulleres embarazadas e persoas con nenos pequenos.
- Sinalización exterior indicativa de vehículo accesible.
- Pulsador externo para solicitude de acceso vía rampla ou plataforma (en vehículos urbanos).
- Rampa ou plataforma elevadora, segundo o modelo.
- Sistema de xeonllos do autobús (en vehículos urbanos).
- Botón de solicitude de parada interna.
- Piso antideslizante.
- Sistema de barras e asas.
- Bordos dos pasos marcados.
- Numeración de asentos en braille (en vehículos interurbanos).
Os cans de asistencia, incluídos os de apoio para persoas con trastornos diabéticos e epilépticos, poden viaxar de balde ao interior do autobús.
Deben sentarse no chan aos pés do pasaxeiro.
É obrigatorio que o can leve a correa e toda a súa documentación, especialmente a que o acredite como tal, xa que pode ser requirida polo persoal de Alsa no momento de acceder ao autobús.
O noso sitio web ten un dispositivo con diferentes ferramentas de accesibilidade que facilitan a lectura da información.
- Posibilidade de solicitar paradas fóra das habituais pola noite. Para promover a seguridade de certos grupos, as mulleres, os menores, as persoas maiores que viaxan soas e as persoas con discapacidade poden solicitar que, entre as 22:00 e as 07:00, se fagan paradas para saír do autobús fóra das paradas do autobús. Para iso, todo o que tes que facer é dicirlle ao condutor cando subes ao autobús. o momento no que solicitan baixar. Os puntos nos que se solicita a parada deben estar sempre no itinerario da liña.
- Aproximación á parada. O condutor achegará o autobús o máis preto posible da parada para facilitar a subida e baixada dos usuarios.
O noso persoal en contacto cos usuarios recibe formación específica para axudar ás persoas con discapacidade.
Os nosos servizos foron deseñados seguindo os requisitos das Normas de Accesibilidade Universal, como a UNE 170001, e están en proceso de certificación por AENOR.
É un servizo web para axudar ás persoas xordas que acceden ao servizo de información e venda de Alsa Calpita.
A ferramenta permite, mediante videochamada, a comunicación entre persoas xordas e o persoal de Alsa Calpita en tempo real a través dun intérprete que traduce as solicitudes de información e a compra de billetes, establecendo unha comunicación fluída en liña entre elas.
Alsa Calpita garante así a igualdade de oportunidades e autonomía persoal das persoas xordas cando se comunican co servizo de atención ao cliente ou os servizos de información e venda.
Acceso ao servizo de videochamadas en linguaxe de signos
Manual de usuario para videochamadas (castelán)